Menekkse Türk kahvesinden ziyade yumuşak içim kahveleri çok seviyorum. Kahve makinesi alacağım. Tabiki misafir için de içinde Türk kahvesi yapma özelliği de olsa süper olur. Hangi marka önerirsiniz? İstediğim tarzda bir makine var mı?
Bukito Menekkse merhaba 1,5 ay anca olmuştur,Philips aldım,Ep 5443/70 kodu,çok memnunum,12 çeşit kahve yapıyor,tavsiye ederim
Peliina Menekkse Philips kullanıyorum. Nespresso’da yazlıkta var. İkisindende memnunum. Türk kahve makinem ayrı.
Bukito Menekkse yok Türk kahvesi yapmaz,onun için ayrı makinem var,yumuşak içim dediğiniz için sütlü kahveler olarak anladım ben,o yüzden philipsi önerdim 😊
yagmurkokusu_ Phılıps 4300 serisi kullanıyorum. Phılıps makinelerin de Türk kahvesi özelliği yok öyle biliyorum.