Kızım neredeyse 20 aylık. 2 hafta sonra tatile çıkacağız. Sizce tatilde memeyi bıraktırmam doğru olur mu? Genelde dışarıda vakit geçireceğimiz için bi yandan mantıklı geldi. Bir yandan da erken mi diye düşünüyorum :( 2 yaş kışa denk gelecek ve daha çok zorlanacağım gibime geliyor… Siz ne düşünüyorsunuz tecrübeli annelerim.