Taşındığımız gün yedek telefonum kayboldu bebek çantasındaydı açmadım da çantayı dışarıdayken 1 ay olacak neredeyse bir haber çıkmadı o gün kaldığımız otelide aradım belki orada unutmusumdur diye çok üzülüyorum içinde kızımında resimleri vardı eşimle tanıştığımız zamanki resimlerde vardı videolar filan polise numara da bıraktım telefon yer yarıldı içine girdi sanki düşse duyardım illaki biride oturmadı yanıma sahilde ne oldu telefona bilmiyorum 😞