Oğlum tam 4 aylık ve sürekli kendi kendine dönmeye calısıyor .Dönmesi normal ama sürekli dönerken ağlıyor acı çekiyormuş gibi hiçbir şekilde sakinleştiremiyorum çocuğu böyle olan var mı normal mi ?Asla düz yatmıyor sürekli dönmesi gerekiyormuş gibi dönüyor karın üstüne geliyor bu esnada da ağlıyor