Doğum yapalı 5 gün oldu .bende 3 gündür eve çıktım çıkalı aşırı ağlama depresif düşünceler ..bebeğim sağlıklı bin şükür Allah’ma 🤲 sadece düşüncesi bile başına bişey gelicek korkusu bile beni mafediyor ağlatıyor ara ara kötü olup hüngür hüngür ağlıyorum …boşlukta gibiyim çok şükür eşim anlıyo yardım ediyo annem babmda çok yardımcı sorunum sıkıntım yok ama kendi kendime kuruyorum.gebeyken böyle olmadım hiç bebek doğdu bana bişeyler oldu …