circirbocegi devlet hastanesinde eeg çekildi bana doktorumuz mesela eeg sabah 11 de ya 6 da uyandırdım hep karnı tok oldu aç birakmadim uyutmadim uykusuz kaldı hastanede uyur dedi eeg sırası geldi içeri girdik bnmkisi emzirerek uyuyor bn kucağıma aldım emzirdim o sıra kafasına aletleri yapıştırdı 30 40 dk sürüyor hareket etmemek gerekir dedi zaten on dk uyudu emzirerek öyle atlatik şükür ama çarşaf aldım yanıma çocuğu da rahat giydirdim