Kızım 1 yaşında. Bi kaç gündür baya yemek yemeği reddediyor. Ne yapsak yediremiyoruz. Çatalı yemeğe batırıp eline verdiğimde kendi yemeğe çalışıyor ağzına götürüyor. Ya da eline patates, meyve falan versem yine kendi ağzına götürüyor. Galiba kendi yemek istiyor. Ne zaman kaşık uzatsam kaşığa hiç bakmadan başını çeviriyor, çok sevdiği bir şey olsa bile. Mesela yoğurt çok severdi yoğurda bile açmıyor ağzını. Dün doktor kontrolü vardı. 4 tane birden azı dişi geliyormuş. Bundan dolayı da olabilir. Ama çocuk aç kalacak :( en azından emziriyorum. Kendi elinde yiyebileceği neler yapabilirim? Ya da başka nasıl bir yol izlemeliyim ne yapmalıyım?