Merhaba anneler bebeğim 24 günlük son 4 gündür özellikle gece 3 ten sonra boş boş ikiniyor sürekli ama ve uykuya dalamiyor . Kakasını güzelde yapıyor bu ikinmalar neden oluyor normal mi telasllanmak lazım mı bu deneyimi yaşadınız mı teşekkürler saygilarimla