esr-svd Merhaba, kalça çıkığı var kızım 4 ay 18 günlük. Bu amelyatı yapan arkadaslar tecrübelerini yazsalar. Nerde yaptılar doktor kimdi memnun muydunuz? Süreç nasıl ilerledi yardımcı olursanız çok sevinirim lütfen😔🙏
Balkupu esr-svd Allah şifa versin öncelikle başka bir doktordan da görüş aldıktan sonra karar verin tek doktorla yetinmeyin
kubraselcuk esr-svd kalça çıkığı ne zaman nasıl anlaşıldı benim oğlum 44 günlük tek kalçasında gelişim geriliği çıktı aparat takmaya başladık bende çok korkuyorum…
Turuncgil esr-svd benim bebegim 5 aylik 3. Ayda sol kalca cikikligindan bandaj takildi alfa degeri 50ydi simdi 56 olmus. 6. Aya kadar takalim dedi duzelmezse baska cihaz takcaklar ameliyat en son care dedi
esr-svd kubraselcuk bizde ilk ultrasyon cektiğimzde degerler normal gbi sıkıntı olmaz cok az bi cm fark var ama o normal oturur bir. Ay içinde dediler sınra bir ay sonra gidince oturmamış bandaj takıldı. Suan bandaj da fayda etmedi amelyat deniliyor. Ve cok korkuyorm dua edin lütfen.
zambakcicegi Geçmiş olsun ablam yaptirdi kızına ameliyatla alçıya aldılar şimdi alciyi çıkarıp aparat takmışlar oda iki ay falan kalır demişler Ordu’da oldu
esr-svd zambakcicegi kızı kac ay veya yasındaydı size zahmet biraz detaylı anlatsaydınız cok korkuyorum yardımcı olursanız
zambakcicegi esr-svd 10 aylık 40 çıktığı zaman kalça çıkığı teşisi kondu 6 aya kadar bandaj kullandık takip edildi sağ ayağı düzeldi sol ayak düzelmedi die açık ameliyat oldu gevşetme yapıldı bir buçuk ay alçı tedavisi ondan simdi de doktorumuzun yazdgi özel yapım pelvik bandaj kulaniyoruz
esr-svd Turuncgil merhaba bizimde sol 47 ye düşmüş amelyt dediler ondan cok korkuyorm siizn bayaga düzelmiş bzde bandaj işe yaramadı nasıl kullanıyorsunjx acaba benim hatam mı oluyor ya
kizlarimbenimherseyim esr-svd biz 7 ay boyunca frejka yastığı kullandık sonuc düzeldi bide frejka yastığı alıp kullan daha küçük bebeginiz biz 7 ay kullandık
Turuncgil esr-svd canim biz 3. Aydan beri killaniyoruz suan 5 aylik oldu. İlk dereceleri 50lerdeydi bandaji taktilar ben hic cikarmadim gercekten cok agladi etti ama alıştı. Sadece haftada bir banyo zamani cikardim. Onun disinda hic ellemedim. Biizm derece yavas ilerliyor 56 suan ama 6. Aya kadar duzelmezse tubingen orteze gecicez.
esr-svd kizlarimbenimherseyim inşallah gösterecegm doktor da amelyt demez inanın umut oldunuz bi an inşallah dedgnz gbi düzelir. Bize direk bandaj veri doktor sonra amelyt dedi bizde o doktoru bıraktık baska doktora gidecex inslaha. Ne bileym direk amelyt demesi de ürküttü. İnşallah gidecegmz doktor baska sekilde düzelmesine vesile olur. Siz bandajı arada cıkarıyor muydnz hani günlük şu kadar cıkarablrsn dediker mi size de
kizlarimbenimherseyim esr-svd evet uyurken takmadım cift bez kullandım özellikle gece alışıyor zaten bi süre sonra dediğiniz gibi doktor çok önemli inşallah biseyi yoktur düzelir sizinde geçmiş olsun