Ummuhan321 Kızlar 18 haziran da normal doğum yaptım 40 im çıktı 1 gün sonra adetim başladı ama kaç gün oldu hala kanamam oluyor. Resmen doğum yapalı 2 ay 5 gün oldu benden hala kan geliyor bu normal mi neden oluyor acaba
ikiprensannesi53_ Ummuhan321 🙄 ay kanaman var diye sevinmen lazım ben 42 gün önce doğum yaptım normal doğum ya 3 ya 4 gün kanamam oldu daha da olmadı leke dahi olmadı şimdi olsam diye bekliyorum heyecanla bence olman iyi bisey için iyi temizleniyor bende randevu bulup 40 kontrolume bile gidemedim 😔😔😔
ballikekim Ummuhan321 benim de öyle olmustu. 40 tan sonra gelen kanama da adet değil 40 sonu kanaması oluyor. Bence güzel bir şey göbek hemen iniveriyor. 2 ay kanamam oldu benim de sonra 9 ay adet olmamıstım ama.
-merak- Benimde 60 gün falan oldu doktora sordum normal demişti. Geçti 1 ay geçti geçmedi yine kanamam var