20 aylık oğlum bir şey yemiyor hayatımda yapmam dediğim şeyleri yapmak zorunda kaldım! Oğlum 20 aylık 11.30 kiloydu hastalandı yemedi 10 kiloya düştü bayılacak gibiydi ruh gibi geziyordu Dr kesinlikle yogurt gibi hafif şeyleri vermeniz lazım. E yemiyor hiçbir şey. Az geziyor. Ben artık dayanamadım aldım kucağıma elini tuttum ve yedirdim son 1 aydır bunu yapıyorum diğer katilardan veremiyorum malesef ağzından atiyor sivi şeyler için bahsediyorum .İçim aciyordu ama onun iyiliği içi artik zorla verdim hiçbir şey yemek istemiyordu babasıyla oyalayıp veriyorduk iştahı açıldı düzeldi ama yaptığım yanlıştı mecbur kaldım yaptım yemeyen çocuk çok zor .Zorla yedirmek sanki ona karşı bir işkence yapıyormuşum gibi . Eski kilosuna geldi ama Dr diyor et yemesi lazım ıvır zıvır yemiyor onları da zorla vermem zaten 1 aydır mahvoldum o da bende . Isyah açıcı şurup balık yağı aldım tam ise yaradı dedim olmadı. Ağladı sürekli sadece kurban olurum sana ama yemem lazım demekten başka bir şey diyemedim o ağlayınca bende ağladım yoruldum şu yemek konusundan çünkü zorla yedirdim toparladı artık kilosunun da değil yemiyor vitamin alamıyor ek gıdaya 5.30 aylıkken başladım 9 aydan sonra çok sabrettim çok aç yatti gece karnının gurultusunu duyuyordum .Hep kendimi sorumlu tuttum yedirmedim,bakamadım belkide çocuğa diye oyuzden zorla yedirdim ama üzüldüm hersefefinde istemiyor yemek daha sonra işkence ettiğimi düşündüm direkt bıraktım yapmadım öyle bir şey. Ama çok üzgünüm. Yine yemiyor ne et ne bir şey sadece makarna çorba napcam ben nolur çok üzülüyorum.