Kızlar merhaba bende vajinismus vardı nasıl hamile kaldım onu bile anlamadım hamileyken hiç alttan muayene olmadım sezeryan doğum yaptım doğumdan sonra vajinismusu yendim ama hiç muayene olmadım 3 sene oldu doğum yapalı cesaret edip de gidemiyorum doktora çok mu aciyo ne yapmam gerek çok korkuyorm size sorayım dedim acaba alttan değil de ultrasonla bakabilir mi doktor