Yasecanik Hanımlar oto koltuğu alacağız ama hangi marka alacağımıza karar veremedik sizler memnun olduğunuz markaları paylaşır mısınız
Serene Yasecanik Heyner kullanıyoruz,gayet de memnunuz.Tabi bir besafe,maxi cosi,cybex değil işlev bakımından.Ama kalitesi ve güvenliği yeterli,fiyatı da o kaliteye göre çok uygun.
archmom Yasecanik bende baya arastirmistim oto koltuklarini.Adac testinden gecmis olmasi önemli.Gecenlerin fiyatlari da digerlerine gore yuksek tabi.Birde oto koltugun yuksek olmasi da arti bir ozellik.Bebekler rahatca disariyi seyredebiliyorlar.Biz gecen hafta besafe aldik ama maxi coside de tereddut etmistim.Maxi cosi isofixsiz adac testinden gecmis kullananlar da baya memnun yuksekligi de ideal.Uygun bakiyorsaniz maxi cosi biraz bütçeniz varsa besafe derim