Sade kahve için ben deşilmiştim kahveye benimde ikisi aynı anda oldu ilk belden yaptılar tüm acıyı hissettim bağırrmaya başlayıncs uyuttular sade nescafe için sürekli ben hiç yaşamadım ayrıca normalde sürekli baş ağrısı çeken bi insandım çok şükür yaşamadım