Ececiiim Kocamdaaakocammm doktora söylenebilir gelişim açısından. Ama bi akrabama veya herhangi birine ayını söylesem oo kaç yaşında onu söyle sen der büyük ihtimal 😂
Kocamdaaakocammm Ececiiim 😅😅😅 Ben kim sorarsa sorsun aynı şeyi söylüyor ay olarak oyle alışmışım yaa 😅😅
Helbetyakalayamambeyefendi Hayatiseyretmeyegelmisim demir eksikligi var evet o da yapiyo biliyorum. Balik yagi ise yaramazsa baska yol aricam. Onu da icmek istemiyo🥲 hep mi istahsizdi bebisiniz?
Deletedmom_104 Hayatiseyretmeyegelmisim Canım kefir ve yogurda nasıl alıstırdın cocugum beyaz görünce çıldırıyor ya