Arkadaşlar üç aylık bebeğim var eskiden de hep uyuyarak emerdi fakat son zamanlarda daha çok uyumaya başladı emzirirken. Bir göğsümü emzirdikten sonra diğerine geçerken ağlıyor fakat ikinciden sonra ağlamıyor ama uyuduğu için yeterince emiyor kısa sürede acıkıyor normalde doymayan çocuk ağlar ama ben doymadığını düşünüyorum neden ağlamıyor.Acaba çok uykulu oluyor da doymadığını anlamıyor mu ? Bir de şöyle bir şey var benim sütüm bir geliyor bir gidiyor çok olduğu zaman zaten emme sesinden anlıyorum sütümün çok olduğunu bazen az olduğu halde, emmediği halde ağlamıyor doymuş gibi duruyor ? Doydu mu doymadı düşünmekten psikolojim bozuldu 😩 Reflüsü olduğu için zaten kilo alımı az o yüzden kilodan takibini yapamıyoruz 😬