2 aylık bebeğim var Analık iznim yeni bitti preklemsi nedeniyle 32 haftada ayrılmak zorunda kaldım kendi doktorum 1 gün dahi rapor vermedi bebeğim çok küçük anne sütü alıyor iş yerim uzak istanbulda heyet raporu alınacak bir yer bilen var mı gerçekten zor durumdayım.