İkizlerimden biri dün hafif ateşlendi, bugün baktığımda elleri bacakları ayak altları avuç içlerinde döküntüler başlamıştı. Hemen acile görürdük el ayak hastalığı olmuş dedi, kaşıntı için damla verdi. Çocuğu bu hastalığa yakalanan var mı? İyi geldiğini, çabuk geçirdiğini düşündüğünüz bişey?