SeverusSnape Bu Çocuk Aç! Kitabını alıp tariflerinden memnun kalan anneler var mı? Bir ara çok duyuruldu, almayı düşünüyorum ama emin de olamadım. Acaba kendimiz de kitap içeriğindeki tariflere kolay ulaşabilir miyiz internetten vs? Yoksa gerçekten farklı tarifler mevcut mu içinde?
Tuba SeverusSnape Ben aldım ve çok memnunum fakat her tarifi yapmadım. Bebeğim bir kaçını yemedi ama çoğunu yedi. Güzel çorba tarifleri, ara öğün tarifler falan var içinde. Şuan 10 aylık olmak üzere bebeğim ve bizim yemeklerden yiyor.
Mervea SeverusSnape ben aldım çokta almasam olurdu tariflerin hiçbirini yapmadım alerjik oğlum olunca internetten daha çok faydalandım
Cihan SeverusSnape ben aldım ama hiç kullanmıyorum açıkçası Ben peynir yapmıyorum yoğurt yapmıyorum bu yüzden bir çok tarifte olan malzemeleri de bulamıyorum yurtdışındayım belki orda olabilir ama
Mom0363 Vitma Bebek ek gıda kitabı var bende. Çok memnunum. Makarnavitma sayfasında satışta. içinde ay ay tariflerin yanı sıra, püf noktalar, ek gıda bilgileri fln var. Tavsiye ederim.
SeverusSnape 55gulo Merhaba, hepsiburada da indirimde şuan. Bebeklik.com gönderiyormuş, hepsiburada da 37₺ kitap ama kendi sitesinde 30₺. İkisinden de bakabilirsiniz :)
Asafeymeninannesi Mervea Ahh bizde aynı durumdan muzdaribiz 🤦 Kahvaltı menüsü çok sıkıntılı oluyor. Neler veriyorsunuz?
SeverusSnape Herkese teşekkür ederim, benim için önemli olan tariflere internetten de ulaşabiliyor muyum onu bilmekti. 🙏🏻❤️
Mahinursmr SeverusSnape ben aldım her iki kitabınıda almasamda olurmuş cünkü bunun için instagramda bir sürü sayfalar var nefis yemek tarifleri programı var ya onda bile bebeklere ait bölüm var bence almanıza değmez keşke ben ilk başta arastırsaymısım almazdım 😊
Mervea Asafeymeninannesi muhallebi veriyorum içine meyve katarak sonrasında ben kahvaltı yapacağım zaman krep patatesli sigara böreği tarzı şeyler yapıp veriyorum kahvaltıda yiyebildiklerimizden