Merhaba arkadaşlar direkt konuya girmek istiyorum acil çünkü eniştem bi kebepciya ortak oldu tabi para falan koymadı adam demiş gel çalış kazancımız ortak olsun tamam diyip ortak oldu tabi dükkan çalışmadı diye kapattılar şimdi de adam borç takmış enişteme 50 bin falan bide senet imzalatmis aydan aya 5 bin ödesin diye şimdi el yazısıyla yazmamış ama sıkıntı olur mu adama gitmiş sormak için demişler fındık toplamaya gitmiş biz kaçtığını düşünüyoruz bu senedi daha fazla yapabilir mi anlayanlar lütfen yorum yapın