Çok post açıyorum kızlar farkındayım ama soracak çevrem yok hakkınızı helal edin.
1 aylık oğlum var dünden beri nefes alırken burnundan hır hır sesler geliyor sanki su çekmiş gibi 2-3 gündür duşta aldırmadım hani su kaçtı desem . Burnumu tıkalı acaba serumfizyolojik damlatsammı yada şırıngaylamı fışkırtayım ne önerirsiniz