Kızlar çok kötüyüm ya yıldım ilaca başlayamadım Dr .emzirirken kullanılıyor diyor araştırıyorum iyi şeyler yazmıyor .sürekli bir şeylerin kirli olduğunu düşünüp dökmek istiyorum özellikle yemekler için. Oğlum geçen muz yerken çatalı sürdü koltuğa gittim 2 3 defa değiştirdim son 1 dilim muz kaldı tekrar sürdü tam batırdı oğlum mikrop kapar düşüncesi ile kendi ağzıma attım ona vermedim oğlumda ona vereceğimi düşündü ağzını açtı oyun şeklinde bilerek kendi ağzıma attım oda güldü hemen ağlayarak koşup muz doğradim ve getirdim o görüntü gözümün önünden gitmiyor sürekli tekrarlıyor bu hep böyle ben çok yoruldum 2 aydır böyleyim