Dry_cn Kızlar 2 gündür kör oldu gözüm yardım edin bana kabin boy bebek arabası arıyorum 2 yaşına kadar kullanmak istiyorum ama dışarıdan bakıldığında çok şık kaliteli bir görüntü istiyorum şimdiye kadar yoykonun 1 tane modeli var onu beğendim nasıl bilmiyorum lütfen öneride bulunun bana 🥺
printhelloworld Dry_cn cybex libelle kullanıyoruz fiyatı hariç çok güzel bir ürün araştırmanızı tavsiye ederim
beyzacmvrc Dry_cn Elele plane II aldık çok memnunuz katlanip küçük oluyo görünüşü de gayet hoş bence kaba değil
Dry_cn tubiiik_ ben onun kırmızı yerlerinin siyah olanını görmüştüm avm de gerçekten çok güzel duruyor güle güle kullanın:)
Dry_cn printhelloworld evet o markada çok hoşuma giden modeller var ama baya zorlanacagimi biliyorum maddi manevi yalnızım çocuğumu buyuturken hersey iyi olsun istesemde yetişemiyorum
printhelloworld Dry_cn hamilton r1 den de memnun kalan çok var fiyat olarak daha makul f/p ürünü diyorlar alacağınız ürünün youtube videolarını izleyin muhakkak daha iyi bilgi sahibi olursunuz
beyzacmvrc Dry_cn çok memnunuz birkaç aydır kullanıyoruz henüz Ama sürüşü falan mükemmel manevraları çok iyi resmen kendi kendine gidiyor sanki yolda 25 kg ya kadar tasiyomus en güzel yanı da tentesi aşağı kadar inip Güneş ve rüzgarı iyice kesiyor Başka.markalarin tentesi genelde yarıua kadar iniyordu
Miyayyyyy Biz pierrecardin vovo kabin boy bebek arabasını 4 aydır kullanıyoruz çok memnunuz kesinlikle tavsiye ederim
esrathegulcesmom Dry_cn Joie Tourist. Tek elle kapanıyor ve açılıyor, oldukça hafif, kabin boy, 15 kg yada 3 yaşa kadar kullanılıyor. Çok uzun araştırmalar sonucu karar verdim oldukça memnunuz
esrathegulcesmom Dry_cn çift yönlü değil. Kabin boylarda çift yönlüler biraz pahalı. Bir de tek yönlüler kadar hafif değiller kesinlikle. Benim için tek elle açılıp kapanması ve taşıyabilmem önemliydi. Tentesinde bebeği görebileceğiniz bi bölme var o bana yeterli geldi. Bir de puset takma aparatı var bütün pusetlerle uyumlu mudur bilmiyorum ama bebek küçükken o şekilde de kullanılabilir.