Momyyy1 evet var çok güzel şeyler varmış ya inceledim konseptlere de baktım çok şeyler var yani konsept yapamayanlara bulamayanlara da güzel olur. Aldım zinciri ve balonları sadece 1 , balon kutusu , elbise , çarşaf kaldı geri herşeyi ya kargoda ya da geldi. Zaten fazla abartı yapmak istemedim derken abartıya doğru ilerliyor gibi 😂😂 evet var yok almıcam çünkü arka plan açık kalıyor belki o zamana kapıyı söküp arka plan yapmazsak tutacak yer yok çünkü birde sadece pasta içecek olacak pastayla ilk yerde resim çektireceğiz iş bitince pastayı gömeceğiz 😂😂 masa filan yapmayacağım kek vs çünkü bebekte yiyemeyecek hemde gelenlerin tatlı tuzlu şeylerle arası yok geçen büyük kızımın doğum günününde herşeyi kaldı 2 günde bekledi kimse yemedi ellemedi öylece döktük.