Sifremiunuttumm Kızlar resmen direniyo kalkmak için parmaklarını tuttuğumda direkt çekiyo kendini ağlıyo oturunca susuyo çok istiyor oturmayı çok erken değil mi sizinkiler kaç ayda oturdu ben 30 saniye kadar oturmasına izin veriyorum dinleniyo bi daha oturuyo
Sebusebu Sifremiunuttumm ben kızımı 3 bucuk ay itibari ile kucağımda sırtını karnıma yaslar sekilde kısa süreli oturtuyordum. 5. Ayda yastıkla oturtmaya basladım. 7. Ayda desteksiz oturuyordı
printhelloworld Sifremiunuttumm benim bebeğimde 3. ayda oturmak istiyordu doktorumuz da farketti bu durumu çok az eğimli şekilde az bir süre oturtabilirsin demişti 6 buçuk aylıkken desteksiz oturabiliyordu şu an 9 aylık yürüme arkadaşıyla yürümeye başladı
Mervetnl Sifremiunuttumm o zamanlar kucakta ufak ufak oturtmaya başladık 5,5 aylık şuan normal oturtuyorum minik desteklerle
Nefin Sifremiunuttumm bizimki de 3,5 aylıkken oturdu. İlk dr farketti zaten oturmak istiyor oturtun diye ama süre vermedi şu kadar dr saat otursun diye
Sifremiunuttumm printhelloworld yastık koyup arkasına yarım oturur şekilde oturtuyordum zaten de şimdi resmen tek başına dik oturmak istiyor 😂
Semaemrahamza Ya oğlum da böyle bende yazıcaktım 😃 3 ay 16 günlük ısrarla ayakta durmak ya da oturmak istiyor kısa kısa izin veriyorum bende
SedefDoga Semaemrahamza benim kızımda öyleydi kısa süreli kucağımda oturruyordum doktoru skucağında tutarak oturta bilirsin dedi şimdi hiç yatmıyor hep oturmak istiyor 4 buçuk aylık
Sifremiunuttumm Nefin yarı oturur koyuyofum bende arkasında yastıkla şimdi kendini diriyor kalkmak için tam tutamıyor da yan düşüyor kalkmaya çalışırken oturur gibi tuttuğumda düşmüyor
printhelloworld Sifremiunuttumm beklesin biraz daha fasulye. siz çok izin vermeyin omurga eğriliği olabilir dikkatli olunması gereken bir konu
Semaemrahamza Sifremiunuttumm ben zararlı olduğunu düşünmüyorum gücü var ki duruyor öyle zaten en fazla kaç saniye tutuyoruz etrafı keşfediyor ne güzel
Sevidmn Sifremiunuttumm valla benjmkide oyle ellerini tutuyorum direk kaldiriyor kendini erken daha ne yapicam bilemedim
edafmo Sifremiunuttumm benimde bebeğim o zamanlarda oturmak için uğraşıyordu, doktoruma sormuştum 4.ay itibariyle bacağımda karnımda oturtmaya başladım
Sifremiunuttumm edafmo bacağımda falan yarı oturur yapıyodum da şimdi çok erken geldi küçücükler zaten nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum
[silindi] Sifremiunuttumm 2bucuk ayliktan beri surekli oturmak istiyo 3bucuk aylik olduk durduramiyorum artik yataga koydugumda surekli kafasini havaya kaldiriyo ellerinden tuttugumda hemen kendini kaldiriyo ama oturtmadim cesaret edemedim
Sifremiunuttumm [silindi] işte bende cesaret edemiyorum da kalksa kalkacak ayağa yani resmen 😂 öyle direniyo
Helbetyakalayamambeyefendi Sifremiunuttumm benim kizim da oyleydi🥳 oturttuk kisa sureli hep. Cok erken emekledi yurudu kostu sonra shsjs