Annelerim 10 ay oldu doğum yapalı 3 4 ay önce bir kere regl oldum bir daha olmadım hiç gebe olduğumu düşünmedim test filan yapmadım çünkü zaten pkoslu olduğum için ilk gebeliğimde de klomen ile gebe kaldım yumurtlamıyordm çünkü hiç
Korunmadık bir ki sefer zaten ilişki oldu aramızda düşüncesi ile vs va derken bugün birden aklıma gebelik testi yapmalıyım artık acaba gibi gibi sorular takıldı ay keşke olsa sevinirim🫶 sizler ne zaman regl oldunuz yada benim gibi olanlar var mı