Yasmennk Selam kızlar tatile gideceğim üç aylık bebeğimle beşik götüremeyeceğim için babyjörn götüreceğim gece onun içinde uyumasında bir sıkıntı olur mu sizce yani genel olarak oturur gibi o yüzden merak ettim 😊