atlassmoms Kızlar şu internette olan atak hesaplama sayfası varya hesaplama.com hiç doğru göstermiyor ya başka baktığınız yer varmı? Yani bebeğim atakta değil ama atak haftasında diyor 26 gün kaldı bitmesine diyor ama atağı atlatalı çok oldu
[silindi] atlassmoms sorma ne zaman baksam atakta 🤣 bende bilmiyorum varsa baska uygulama ustte kalsn
Anr5155 atlassmoms Allah aşkına uygulama nerden bilsin çocuğunuzun atak dönemini usb ile çocuğu telefona bağlayıp mı bakıyorsunuz inanmayı geçtim indirmeye tenezzül bile etmeyin öyle uygulamaları. Annenin gözüyle görüp anlayamadığı şeyi uygulama mı bilecek.
printhelloworld atlassmoms merhaba ben harika haftalar uygulamasını kullanıyorum ücretli bir uygulama ama sınırsız kullanım sunuyor
atlassmoms Anr5155 siz bilmeseniz de olur bilenlerden yorum bekliyorum ben yorum yapmak için yapmayın. Bu arada aynen usb takıyoz öyle baktırıyoz git atarını başkasına yap.
Anr5155 atlassmoms ben çocuğumun atak döneminde olup olmadığını biliyorum Allah bilmeyenlerin yardımcısı olsun 😂😂
printhelloworld atlassmoms tam hatırlamıyorum ama 100 lira civarı bir ücreti vardı 9 ay önce app storedan indirmiştim android store da var mı bilmiyorum apple kullanıcısıysanız bakabilirsiniz
atlassmoms Anr5155 affeeeriiiinnn saanaaaa bravoooo sana akıllıı anneeee madalya verelim arkadaşa 🥇🥇🥇
[silindi] Anr5155 ayyy ne kadar mukemmel bi anneeee🤣🤣🤣🤣boylemi dusunecekler saniyosun ? Kadin kibarca sormus belki bebegi surekli huysuz bu yuzden bilemiyor atak haftasini cunku bebekler atak haftalarinda genelde huysuzlasirlar uyumak istemezler siz ordan anliyor olabilirsiniz ama bebegi hep huzursuz ve uyumakta zorluk cekenler nasil anlayacak?
atlassmoms MyDarlingSon evet ordan bakıyorum yanlış yazmışım bende😂 ama oğlum atakta değil şuan atakta gösteriyor 38 haftalık doğdu o yüzden mi acaba
Mervetnl atlassmoms 40 haftadan hesaplıyor o eğer atıyorum 38 haftalık doğduysa daha 2 haftanız var demektir
atlassmoms [silindi] evet tam da bebeğim öyle sürekli mızmız uykuya geçerken direniyor hep o yüzden anlamakta güçlük çekiyorum yaşşa arkadaşım 😂💐
Anr5155 [silindi] sürekli huysuz olan bebeğe atak haftasındaysa veya değilse ne yapıyorsunuz peki aradaki fark ne ikinci çocuğum olursa öğreniyim diye soruyorum.
[silindi] atlassmoms ayni dertten muzdaripim cunku benimkide hep huysuz mizmiz dogru duzgun uyumaz anlayamiyorum atakmi degilmi diye 🤣
Sevidmn atlassmoms burda millet satasmaya yer arıyor kocasina cocuguna sinirleniyor burada atiyor sinirini heralde😀
nurefsanakbulut atlassmoms benim ki de 36 da doğru şimdi 4 aylık 4. Ay atağını yok mu sayalım 3 aylık mı saycaz napcaz hoş hep ataktalar olmadıkları dakika mı var ki 😭