Ben kırkım çıktıktan sonra taktırdım devlette taktirip özelde çıkarttım aynı işlem ama devlet haşırt diye bi alet sokunca çok canım yandi çok kisa bi işlem. 3 ay sonra çıkarttım çünkü kanamam hiç durmadi aşırı zayıfladım devlete gittim adet duzenleyici önerdi ben spiralden kaynaklı olabilir mi dediğimde olmaz dedi bende özele gidip cikarttirdim yine ayni aletle ama acısız daha insansı bir sekilde çıkardılar. Çıkardıkları an kanamam durdu ve adetim düzene bindi