Merhabalar,
Gerçekten artık kafayı yiyeceğim. Bebeğimin bir sıkıntısı var ve çözemiyorum. Şöyle ki bebeğim aslında doğduğundan itibaren hep uykuya zor geçen bir bebekti. Başlarda sütüm mü yetmiyor diye tribe girip mama da verdim ama yine aynıydı. Tam dalacak uyanıyor, yüzünü ekşitip yutkunuyır, böyle midesi ağzına geliyor gibi. Asla derin uykuya geçemiyor. Şuan 2 ay 11 günlük, bu aydaki bebeğin mesela 2 saat deliksiz uyuması gerekmez mi? Asla uyumuyor. Doktora ya da insanlar anlattığımda gazdandır diyorlar. Gaz 24 saat mi oluyor. Bu derece mi bebeği uyutmuyor. Emiyor yine ağlıyor. 5 dakika uyuyor uyanıyor yine emmek istiyor. Sırt üstü be yan yatmıyor zaten asla kendini uyandırıyor hep. Yüzüstü uyuyordu 20-25 dakika artık onu da yapmıyor. Gerçekten kafayı yiyeceğim artık. Mesela şuan silinge bağladım uyuyor. Demek ki diyorum dik pozisyonda o yüzden. Bebeklerde evet ilk 6 ay reflü normal diyor doktorlar. Ama bu derece uyutmayan bir reflüyü normal karşılamak mı gerekir gerçekten. Reflü mü ondan da emin değilim de sadece tahminim. Gaz çünkü bu derece sanmıyorum ki uyutmasın. Emzik tutmuyor tutsa iyi geliyormuş, ama maalesef. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Anneyim, onun sıkıntısı ne ise çözmesi gereken kişi benim. Hayatımda bu kadar çaresiz hissetmedim hiç. Hem fiziksel hem psikolojik olarak çökmüş durumdayım.