Biz de 3 gün sonra 2 aylık olacağız. Sadece kendimi çaresiz ve yalnız hissederdim ama görüyorum ki hemen hemen hepimiz aynı hallerdeyiz. Çok zor süreçler hem psikolojik hem de bedenen. Benim bebeğim üstelik kolik. Sakin bir bebek olabilmesi için denemediğimiz şey kalmadı. Emziğinden,uyku seslerine,gaz masajlarına kadar her durumun bin çeşidini uygulamakla geçti şu 2 ayımız. En kötüsü de ağlama atakları. Önceleri gündüz uyur geceleri ağlardı şimdi gündüz pek uyumuyor yatağa koyar koymaz uyanıyor ve geceye kadar mızmızlanıyor ama geceleri uyuyor ve atakları azalmaya başladı. Sinir sistemim aşırı yıpranmış durumda tek başıma büyütüyorum onunda etkisi var. umarım lohusa depresyonuna girmeden şu süreci atlatabilirim :( kendimi sürekli geçecek bu günler diye avutsam da bu yıprandığım gerçeğini değiştirmiyor. Allah can sağlığı versin hepsine ama çok çok zor dönemlerdeyiz Allah yardımcımız olsun🙏🏻