Merhaba arkadaşlar 1 ay önce sezeryan doğum yaptım sonrasında şişti ve dikişlerde akıntı oldu gittim doktor sıktı dikişleri antibiyotik verdi kullandim bir haftada kapandı akan delik. Kaç gün çok rahattım geçti diyordum ama kabuk bağlıyor o kabuklar banyo yaparken çıkıyor tekrar kabuk bağlıyor iyilesemedi her banyodan sonra bu ağrı ve yanmayi çekiyorum ama orayı da islatmadan temiz olduğumu düşünmüyorum günde belki 5 kere baticonla siliyiyorum ama iyilesemedi. Birde çok üşüyorum terliyorum onun da etkisi var bu üşüme ne zaman geçecek. Yardım edin lütfen 😪😪💜