Bahanesi olmaz ama stresli dönemler geçirdim hamileliğimde hiç içmedim bebeğim doğduktan sonra 8.ayda günde 2 tane içmeye başladım hala aynı 10 aylık olduk sanırım sütüm azalmaya başladı bundan sebepmi bilmiyorum aşırı sütümde yoktu zaten mama+anne sütü olarak devam ediyorduk benim gibi kullanan varmı? Bırakmak istiyorum tekrar fakat vücut istiyor :(