rumeysanur_ Arkadaşlar bebeğim 4 ay 5 günlük. Normalde çok güleç bir çocuktu ve karşısında biri konuşunca agu hıı falan ses veirirdi son zamanlarda kendi kendine sesleri çıkarıyor ama ben onunla konuşunca hiç ses çıkarmıyor neden olabilir acaba