Kızlar bellı bır sure malesef kı oyle oluyor bunun alısmayla alakası yok seni ıstıyoo. Oglum sagolsun pertımı cıkardı sırt kol kalmadı bende. 2yasını gectı hala kucak ıstıo ayaga kalkıyım onu gezdireyim tum gun bıseyler anlatıyım ıstıo. Tabıkı ımkanı yoj ama sizinkilerin gercekten sızın kucagınıza ıhtıyacı var. Ama cok zor bırde hersey sana bakıosa dahada zor. Allah yardımcınız olsun o gunlerde gecıo sabredın❣️