Her bebek farklıdır robot değildir 2 saatte bir 30 60 90 vs diye vermek doğru olmaz her bebeğin kendine göre yeme ve uyuma düzeni var kendi hallerinde o yüzden belli kurallara uymayın lütfen benim oğlum 10 günlükken doktor 30 ml verin falan diyordu ama çocuk 2 saatte bir o şekilde aç kalıyordu ve sarılığı baya ilerledi birkaç yer okudum ve her çocuk bir değildir bebek ne zaman emmek isterse ne zaman aranır veya ım kım eder huysuzlanırsa meme teklif edin ağzına götürün yemek istemezse anlıyorsunuz zaten aynı şekilde mamayı da deneyin bence ayına göre bakmayın bazı bebekler 1.30 saatte bir 30 yer bazıları 2.30 saatte bir 60 yer tıpkı insanlar gibi bazıları 3 öğün beslenir bazıları 2 bazıları gğn boyu yemek dışında hiç bişey yemez bazılarının da sürekli ağzı boş durmaz öyle düşünün şuan oğlum 37 günlük bazen 60 yer bazen 90 geceleri daha az gündüzleri daha fazla bazen 110 içiyor o yüzden her bebeğe göre değişir kural yok tek herşey bebeğinizin keyfine kalmış rahat olun