2,5 aylık bebeğim var karnı cok sisti dun aksamdan beri buyuk tuvaletini yapamiyor. Uykusunda bile aci cekti. Masaj teknigi, gaz damlasi, tuvalet pozisyonu, gezdirme, meme de rahatlama bunlari denedim belki aklima gelmiyo suan ama dunden beri denemedigim kalmadi. Sunu yapsan kesin cozum olur dediginiz bir yontem var mi?