sadekahve_bitter EnesiinannesiAysel dip balığı ve kızartma (özellikle dışarda) önermedi bizim doktorumuz Kıxartmayı şöyle yağ çok kez kullanıldığı için ama evde tek seferlik oluyor verebilirsin demişti
Semaaa39 EnesiinannesiAysel eylül ekim gibi başlamayı dusunuyorum. Tam büyük balıklar cıktıgında. Biz de 8 aylığız. 6 bucuk aylıktan beri kuzu kıyma önernişti doktorumuz. Onu tüketiyoruz
Semaaa39 EnesiinannesiAysel tattırdığım sebzelerle makinede haşlıyorum. Hepsini çatalla ezip zeytinyağı gezdirip öyle veriyordum başlarda. Şimdi tattığı sebzelerden çorba yapıyorum hem kuzu ilik suyu koyuyorum hem kıyma gibi gibi