Merhaba arkadaşlar oğlum 2 gece önce saat 2 sıralarında 1 saat boyunca kesintisi ağladı ağlamaktan sesi boğazı ödem oldu daha sonra nefes darlığı solunum sıkıntısı çekmeye başladı doktor götürdük acil yatışı istendi buhar serum tedavisi görüyorum ama oğlum buhar Dan hiç hoşlanmıyor asla koymak istemiyorum çok zorlanıyorum bu süreçte hemen nasıl ayaklanabiliriz lütfen yardım edin ilk defa oğlumu bu kadar kötü gördüm dayanamıyorum böyle görmeye 😔😔