PoncikKaan Dikkat et canım. Benimde ayni sizin gibi oldu ve tam 2 buçuk hafta ya yakın sürdü 🤦♀️ Bebeğimi öpmeyi o kadar özlemiştim ki krem kullanmama rağmen o kadar uzun sürmüştü. Bu arada emzirme dönemi krem kullanabilirsiniz.
Ben sağlık ocağında ki doktoruma sorup kullandım.
Asiviral di kremin adı 😊
tabi siz kullanmadan içiniz rahat etsin diye eczacınıza veya doktorunuza danışabilirsiniz. Geçmiş olsun..