Kızım 21 buçuk aylık aşırı aglak hırçın sinirli hele sinir beni çıldırtıyor istedigim olsun diyor bilmediği yok kafasını yere vuruyor kafasına vuruyor ister istemez sinirlenip bağırıyorum kızıyorum 2 yaş sendromu diyecek herkes ama bizde böyleyiz deyin nolur çok ihtiyacım var bide asla yemek yemiyor hala emiyor tek besin kaynağı keseceğim kısa doğru