kubratagram Balbebeginannesiiii ben joie satıyorum yarı travel sistem puseti isterseniz onu da satıyorum
kubratagram Balbebeginannesiiii Litetrax 3 travel sistem bebek arabası diye geçiyo e bebekte var ben aşırı memnunum yorumlarını okursanız anlarsınız zaten ☺️
Deletedmom_110 Balbebeginannesiiii kabin boy 5 ay önce alındı çok hafif ve gerçekten kullanışlı sürüsü çok güzel aracımız olduğundan 10 kere binmemıstır beyfendi cıglıkkk çığlığa yerim olsa saklıcammm evim 1+1 o yüzden satıyorum 2500 fiyatı İstanbul hiçbir sorunu yok tertemiz. Gittiğimiz yerde hep kucak ve mama sandelyesi taşıyoruz bu sefer 🥱 e bebekten alındı baby plus
Semaaa39 Balbebeginannesiiii maxi coxi jaya kullanıyorum. Hem hafif hem tek tudla acılıp kapanıyor. Vrya cybex bakmıstık onlarıda cok beğenmiştim
kubratagram Balbebeginannesiiii burdaki görselde katlanmış halleri var inceleyin isterseniz ama bu siyah rengi benimki gri renk 
Balbebeginannesiiii Joie pact joie tourist xiaomi bide cybec etu arasnda kaldim kullanan yokmu bu modelleri