Zarife94 içi sıvı dolu dişlikler oluyor buzdolabında biraz bekletip verirseniz soğuk iyi gelebilir, tetagil sürebilirsiniz dediler ama tavsiye etmeyen doktor da çok ben kullanmadım, yeşil soğanın beyaz kısmını verin ağzında oyalansın tabi yutmayacağından emin olmak gerekiyor sizinki daha küçükmüş dikkatli olmak lazım. Sürekli acıdan ağlama moduna girer gece uykuları da bozulursa calpol verebilirsiniz demişti doktor. Yine de sizinki çok küçük bilemiyorum. Kızım neredeyse yaşına girecekti ilk dişi çıktığında