Sema065 Kızımın gözünün altında kırmızı et beni çıkmış ben ilk çizdi sandım baktım ben, büyür mü nasıl geçecek bu aynısından bende de var ama vücudumda internetten baktım 20li yaşlarda çıkarmış zararlı birşey mi başına gelen var mı büyürse diye korkuyorum 😑
Ahsen211016 Sema065 benmde kızımın göbeğinde 5-6 tane nokta şeklinde kırmızı beni var ilk doğduğunda iki taneydi doktor büyürse söylersin dedi büyümedi boyut olarak ama noktalar çoğaldı önemsemedi doktor
aslanoviiic Ben zararlı bir şey olacağını zannetmiyorum çoğu insanda var bu annemde de var dediğiniz gibi vücudunda şu an değil ama ileri de büyürse eğer aldırabilirsiniz diye biliyorum
Sema065 @aslanoviiic Biraz erken çıkartmış görünce şaşırdım bebeklerde çıkmaz falan yazıyor internette yetişkinlerde oluyormuş genelde
Sema065 @Azra_demsal21 Keşke kızımınn da vücudunda olsaydı tam gözünün altında büyürse bir de sıkıntı 🥹