Bebeğim 10 aylık eylülde işe başlayacağım. Bakıcı ayarladık. Ama süt olayını nasıl yapacağım bilemiyorum sağa al kadar sütüm yok. Sabah birde 2 gibi emzirme olayım olacak. Acaba yeterli olur mu ek gıda alıyor ek gıda ile doyacaktır. Bu durumu yaşayan var mı