Merhaba hanımlar bebeğim üst dişlerimi çıkartıyor 3 gündür halsiz ateşli ağzı ateş gibi 39 derece ateşi buluyor bazen çözüm olarak soğuk pires ılık duş günde 3 kez iburamin zero şurup veriyorum ama ilk defa diş çıkartırken bunları yaşıyorum doğru mu ilerliyorum 3 gün sürmesi normal mi başka yöntemleriniz var mı