Kızlar ya 1 aylık oğlumun çok gazı var ya. Damlada kullanıyorum “nurse harveys” damla günde 20 damla veriyorum. Rezene çayı veriyorum günde 1 kere. Acı elma yağı kullanıyorum sabah akşam topuklarına ve göbeğine. Ama hala ıkınıyor hala rahat değil uyuyamıyor kucağımda uyursa uyur ama yerine koyamıyorum sürekli ıkınıyor ağlıyor vs vs