20 aylık olcak 1 aydır zorla yediriyorum sadece yoğurdu zorla yediriyorum diğerlerini zorla versem bile atiyor ağzından o nedenle onlarda ısrarcı değilim. Yogurt muhakkak veriyorum . Sadece gece yatmadan önce 2 kaşık yogurt içine pekmez atıp yediriyorum oda zorla. Tabi ağlıyor ve ben çok üzülüyorum dün katıla katıla ağladı ve dedim kendine gel sen iyilik yaptığını zannederken kötülük yapıyorsun, direkt bıraktım zaten bu zamana kadar yersen yesin yemezse yemesin kafasindaydim. Kilo vermeye başlayınca artik dayanamadım sadece yogurt yada buskivi karışımını zorla verdim diğer türlü kendisi yesin diye bırakıyorum içime çok dert oldu . Zorla yedirmek iyi bir şey değilmiş cidden dün çok ağladı bir an ona eziyet ettiğimi düşündüm. Direkt kaşığı yere bıraktım yedirmedim ve sarıldım. Evet zorla yedirmek ise yarıyor Kilo da aldı 1 yogurt yemek ile ama psikolojik olarak ilerde etki bırakır bencede .Çünkü ben 5 yaşlarını hatırlarım annem zorla ağzıma teperdi .Şimdi evet sağlıklıyım,kalipliyim yani direncliyim ama hatırlıyorum hala travma oluyor umarım oğlum hatırlamaz 🥲 Sizde zorla vermeyin . Bizimkiler eski kafalı ailem biraz onlara uydum ilk yedirmem dedim zorla ama baktım cidden Oluru yok iştahını açıldığını da görünce biraz devam ettirdim ama dün bıraktım artık sabH da yemedi bir şey acıkınca gelsin kendisi istesin