Sevgili anneler merhaba.kizim 1,5 yaşına geldi ama hala saçları yenidoğan gibi ince telli kısacık ve az. Etrafımda herkes sıfıra vurdurmam konusunda ısrarcı ama kuaföre danişiyirum,pek bi faydası olmuyor boşuna çocuğu o duruma sokma bence diyor. Bu durumu yaşayan varmı. Neler kullandınız.