Bu yaşlarda çocuğu kreşe başlayan annelerden destek ve öneri bekliyorum.Kendim öğretmenim okul başlamadan 2 hafta öncesinden kreşe başlatmak istedim alışsın diye.Bugün 3.günümüz götürüyorum yanında bekliyorum biraz oyun oynuyoruz uyum sağladığını görünce çıkıyorum.Bugün sabahtan başladı okula götürme beni gitmicem diye neyse hazırlandık gittik sınıfa girdik ağlıyor gideceğim diye ödü kopuyor yarım saat kadar durdum oynadık yanından biraz uzaklaşsam ağlamaya başlıyor öğretmeniyle oynamaya başlayınca ben çıktım sonra farketti çıktığımı ağlamaya başladı kapıdan dinliyorum.Neyse eve geldim evin yakın zaten durmazsa öğretmeni arayacaktı.Dayanamadım aradım duruyor dedi video attı gayet güzel oynuyordu öğlen alıyorum zaten yarım gün gidiyor şimdilik.Ama ben çok kötü hissediyorum anneler gitmek istemedi ve ben götürdüm diye sanki işkence etmişim gibi geliyor.Sınıf öğretmeniyim ilkokul çocukları bile ağlıyor alışana kadar annelerini istiyorlar ama iş kendi çocuğuma gelince ne öğretmenlik kalıyor ne bir şey aldığım eğitimi,çocuk psikolojisini ,bildiğim her şeyi unuttum sanki.